Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toughboys cc


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het Verbeter Topic.

Ga naar beneden 
+11
tb zeus
eternalb0w
pvm riickk
b franse
Tb Remi
Jelmergu
elna500
Tb Gijs
Japeroen386
Extreme Salt
Daniel
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Tb Jim

Tb Jim


Aantal berichten : 328
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimeza 17 dec - 5:06

Citadel lijkt mij wel leuk, zal er zeker aan gaan werken ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
eternalb0w

eternalb0w


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimeza 17 dec - 5:12

citadel is erg makkelijk, ik zal de eerste weken wel de vrijheid nemen iedereen te begeleiden daar :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimeza 17 dec - 23:52

laat een mod dat maar doen Knipoog
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimema 19 dec - 21:01

nu ik de berichtjes heb gelezen denk ik dat de meeste wel aan een citadel willen werken.
maar als er een citadel komt vind ik wel dat er duidelijke regels over moeten komen of je iets MOET doen, of je doet waar je zin in hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedi 20 dec - 1:24

Gewoon, doe het als je tijd hebt. Zoiets. Haha
Ik zal het iig wel zo vaak mogelijk proberen te doen.
Misschien vanavond eens afspreken in de cc om een nieuwe citadel te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedi 20 dec - 6:16

Ik heb zelf geen zin in Citadel, als mensen het willen mag het van mij, maar het is geen verplichting ik ken ook veel mensen die hier geen zin in hebben, we zijn tenslotte 1 pvm clan, geen citadel clan. Je mag er van mij iets doen, maar ik vind het persoonlijk niet veel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Tijs

Tb Tijs


Aantal berichten : 412
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedi 20 dec - 8:32

alex het is misschien wel saai maar het xp is wel mooi meegenomen (mischien niet voor jou omdat je gewoon bijna max cape hebt Haha ) Heel blij Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedi 20 dec - 8:42

Het levert veel xp op, dus het is zeker geen xp waste. Nu overtuigd, Alex? Bang
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedi 20 dec - 10:08

Nee, want die skills die je daar kan trainen heb ik niet meer nodig Tss Nee, maar goed als iedereen er echt iets weer mee wilt doen, wil ik best helpen natuurlijk, alleen heb ik er zelf niet zo'n behoefte aan eigenlijk Haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedi 20 dec - 20:39

Extreme Salt schreef:
Ik heb zelf geen zin in Citadel, als mensen het willen mag het van mij, maar het is geen verplichting ik ken ook veel mensen die hier geen zin in hebben, we zijn tenslotte 1 pvm clan, geen citadel clan. Je mag er van mij iets doen, maar ik vind het persoonlijk niet veel aan.

idd tb is wel een echte PvM clan maar ik vind dat we wel een citadel moeten doen voor de mensen die het willen en dat het idd geen verplichting is dat je MOET meewerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Tijs

Tb Tijs


Aantal berichten : 412
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimewo 21 dec - 9:29

+1 bart =]
Terug naar boven Ga naar beneden
henjer




Aantal berichten : 30

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedo 22 dec - 9:05

een citadel is idd wel leuk voor mensen die nog niet zo hoog zijn in skills als mining en woodcutting, en ik wil ook best wel een tut filmpje maken voor citadel als het moet =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb teleblock




Aantal berichten : 1

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimeza 7 jan - 0:19

vanwege irritante ouders mag ik niet s´avonds op de computer,dus ik kan ook niet meer mee met events =[
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimeza 14 jan - 10:39

Aww, dat is wel kut. Verdrietig Kan je ze niet overhalen dat je anders in de loop van de dag uurtje of 2 minder op de pc gaat en dan 's avonds wel weer mag?
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimema 23 jan - 1:31

ik zou toch even iets kwijt willen over het nex event,

MIJN MENING is dat er moet geshared worden als mensen dood zijn/banken. dit geld naar mijn mening pas als ze hebben mee geholpen met de kill oftoewel niet zeggen "ja ik was net van plan te komen ik was al bij trollheim" want dan zou je als ik het voor het zeggen had geen share krijgen, als er een drop zou vallen moeten we kijken wie echt bij de event is en dood is/banken dan wordt de split die ge coinshared is af gegeven bij extreme salt -> tb jesper -> tb daniel -> tb gijs die het vervolens naar iedereen split die bij de eent aanwezig is.

natuurlijk is dit mijn mening en niet dat van de TB mods.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimema 23 jan - 8:50

b franse schreef:
ik zou toch even iets kwijt willen over het nex event,

MIJN MENING is dat er moet geshared worden als mensen dood zijn/banken. dit geld naar mijn mening pas als ze hebben mee geholpen met de kill oftoewel niet zeggen "ja ik was net van plan te komen ik was al bij trollheim" want dan zou je als ik het voor het zeggen had geen share krijgen, als er een drop zou vallen moeten we kijken wie echt bij de event is en dood is/banken dan wordt de split die ge coinshared is af gegeven bij extreme salt -> tb jesper -> tb daniel -> tb gijs die het vervolens naar iedereen split die bij de eent aanwezig is.

natuurlijk is dit mijn mening en niet dat van de TB mods.


Inderdaad, ik deel mijn mening met die van jou. Anders zouden veel mensen dit gaan zeggen. 'Ja ik was van plan om te komen' Zo pikken zij ook een graantje mee.
Pas als je echt daadwerkelijk mee heb geholpen met Damage doen aan Nex, dan vind ik dat je pas een 'Reward' mag krijgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimema 23 jan - 9:24

Klopt, maar dit was al zo, als je 1 trip niet meegaat heb je helaas pech, je krijgt enkel je deeltje als je echt schade hebt gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimedi 24 jan - 5:22

Bart, het idee is goed, maar de verwezelijking minder. Als iedereen het geld van de split aan Alex moet geven, kan je beter met LS werken. Daarnaast zullen er wel mensen zijn die hier tegen zijn en dus hun geld niet willen afgeven. Ik vind dat het gewoon op vrijwillige basis moet gebeuren, mensen kunnen de persoon die dood ging wat geld geven als ze dat nodig achten, maar verplichten zou ik het niet doen. Dat kan je ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitimewo 25 jan - 0:28

Japeroen386 schreef:
Bart, het idee is goed, maar de verwezelijking minder. Als iedereen het geld van de split aan Alex moet geven, kan je beter met LS werken. Daarnaast zullen er wel mensen zijn die hier tegen zijn en dus hun geld niet willen afgeven. Ik vind dat het gewoon op vrijwillige basis moet gebeuren, mensen kunnen de persoon die dood ging wat geld geven als ze dat nodig achten, maar verplichten zou ik het niet doen. Dat kan je ook niet.

hmmh daar heb je wel een punt jeroen. ik zou het neit naar ls verandere omdat als iemand veel om ze lsp geeft en dan een torva item krijgt vind hij wss ook niet leuk . ook durf ik het bijna niet te zeggen maar als iemand 1 een pernix top krijgt is de verleiding ook groter om te zeggen doei mijn p top, ik vind zelf dat cs moet blijven. maar zelf vind ik dat mensen die dood gaan ook share krijgen, dat is wel zo eerlijk en alex,jesper etc. kunnen dan het beste beslissen hoe wie wat waar ze dat gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Verbeter Topic. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Verbeter Topic.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Toughboys cc :: Clan :: Clan info-
Ga naar: