Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toughboys cc


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verhoging Requirements - Februari

Ga naar beneden 
+11
Jelmergu
Japeroen386
freak rage 2
Tb Gijs
Maarten
Tb Jim
pvm riickk
Corporeal
Tb Remi
b franse
Extreme Salt
15 plaatsers
AuteurBericht
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 27 jan - 11:19

We hebben besloten met een aantal moderators dat we de Requirements van Toughboys omhoog gaan doen. De reden hiervoor is dat ons gemiddelde Combat veel hoger ligt & er maar een paar leden zijn die veel lagere stats hebben (ook Herblore, Summoning & Prayer). We vinden dat de hogere leden daarom ook wat betere mensen verdienen, het niveau tussen de hele hoge en de laagste ligt gewoon te hoog. We hadden net bijvoorbeeld een Saradomin event, daar was de hoogste hit van de 121: 271 van de 130+ leden was dat boven de 700, dit toont het verschil al aan. En eerlijk gezegd zijn er ook bijna geen 125- mensen op de events, en als ze er zijn hebben ze weinig tot geen ervaring met Boss hunting, daarom dit voorstel.

De Requirements worden als volgt:

- 125 Combat+

en 2 van deze drie:
- Extremes
- Turmoil
- Melee Chaotic weapon

Ik wens iedereen succes om de Requirements te halen, als je niet de Requirements hebt maar nu in Tb zit betekent het NIET dat je meteen uit de clan wordt gegooid, maar we willen wel dat je zo snel mogelijk probeert de Requirements te halen.

~Alex
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 27 jan - 11:25

PLUS EEN

IEDEREEN TRAINEN OM DIT TE HALEN GL IEDEREEEEEEEEEEEN Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Remi

Tb Remi


Aantal berichten : 277
Leeftijd : 27

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 27 jan - 11:32

Goeie nieuwe reqs. Hierdoor wordt bossen met clan al stuk leuker. lekkere pro teams, gl allemaal als je reqs nog niet hebt! Verhoging Requirements - Februari 590703
Terug naar boven Ga naar beneden
Corporeal




Aantal berichten : 6

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 27 jan - 11:37

Ja misschien wel melee chaotic sowieso verplichten? Dit verhoogt hits ookal drastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
pvm riickk




Aantal berichten : 155
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 27 jan - 22:54

helemaal mee eens super fijn!! de clan moet groeien
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Jim

Tb Jim


Aantal berichten : 328
Leeftijd : 27

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 27 jan - 23:16

Ik ben het er ook mee eens, misschien voor de mensen die geen chaotic hebben dat een setje bandos een req is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten




Aantal berichten : 79

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 27 jan - 23:49

aww... oh wacht ik ben toch geen echt lid van tb meer, wat maakt het mij dus uit? naja, suc6 voor degenen die dat niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 0:02

kom op jongens lekker trainen en tot de pro's behoren Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
freak rage 2




Aantal berichten : 3

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 0:47

ja dat wordt dus trainen
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 1:02

Tb Jim schreef:
Ik ben het er ook mee eens, misschien voor de mensen die geen chaotic hebben dat een setje bandos een req is.
Dat zou ik nu net niet doen, vind dat nogal nutteloos eigenlijk. Haha Ik vind de reqs goed zoals Alex ze voorstelt.
Maar euh, fail in titel. Stil Stil Ff aangepast. Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Jim

Tb Jim


Aantal berichten : 328
Leeftijd : 27

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 3:59

Ik bedoel ermee dat mensen die NOG geen chaotic hebben een Bandos setje moeten hebben om deel te nemen aan de events. Natuurlijk moeten zij wel een chaotic halen in een vastgestelde tijd. Gelukkig zijn er niet veel mensen zonder een chaotic wapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Jim

Tb Jim


Aantal berichten : 328
Leeftijd : 27

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 22:53

Trouwens nog een vraagje, wordt de rank indeling nu ook anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelmergu

Jelmergu


Aantal berichten : 176
Leeftijd : 30

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 23:07

aww jammer zit bijna aan de 120 en moet ik nog verder door
Verdrietig Verdrietig Verdrietig
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 23:27

Jelmergu schreef:
aww jammer zit bijna aan de 120 en moet ik nog verder door
Verdrietig Verdrietig Verdrietig

maakt niet uit jelmer ik weet dat je het kan =D
Terug naar boven Ga naar beneden
BloodySmoker

BloodySmoker


Aantal berichten : 60
Leeftijd : 29

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimeza 28 jan - 23:33

Wie wil er met mij gaan dungen tot rapier ^_^ ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimezo 29 jan - 3:43

Tb Jim schreef:
Trouwens nog een vraagje, wordt de rank indeling nu ook anders?
Daar moeten we nog eens voor kijken, ja. Haha


Laatst aangepast door Japeroen386 op di 31 jan - 9:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimezo 29 jan - 3:44

Das bale, hoger hale!
Terug naar boven Ga naar beneden
marky 3100




Aantal berichten : 10

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimezo 29 jan - 18:54

screw it ik ga geen geld wasten aan turm zolang ik piety heb.

Ik ga geen geld wasten aan extremes zo lang ik super sets heb. (fuuu heb al extremes)

Ik ga geen geld wasten aan chaotics. (ow dat hoeft ook niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimezo 29 jan - 23:35

Goh, je zou ze alle drie maar al hebben ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelmergu

Jelmergu


Aantal berichten : 176
Leeftijd : 30

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimema 30 jan - 1:48

helft van de clan heeft dat ook(mischien 25% wel 40% 2 dingen en 5% niets en de rest 1 denk ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
henjer




Aantal berichten : 30

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimewo 1 feb - 8:44

oke gf dat ga ik dus nooit van ze lang zal ze leven halen hoor... ik ben cb 124, dus dat kan nog
ik heb 79 dung met 100k tokens dus dat is al een beetje langer, maar ik heb ook 81 prayer en 77 herb... en ik kom dus echt nooit aan geld voor die reqs te halen
Terug naar boven Ga naar beneden
fabiqui




Aantal berichten : 31
Leeftijd : 26

Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitimevr 10 feb - 14:27

Heb juist turm gehaald ongeveer nu nog herb, nu lvl 73 en dung heb ik al 60k tokens Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verhoging Requirements - Februari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhoging Requirements - Februari   Verhoging Requirements - Februari I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhoging Requirements - Februari
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Toughboys cc :: Clan :: Clan info-
Ga naar: