Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toughboys cc


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ~ Verandering rankverdeling! ~

Ga naar beneden 
+5
Japeroen386
Corporeal
b franse
Tb Jim
Extreme Salt
9 plaatsers
AuteurBericht
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 28

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 7:29

Beste mensen,

We hebben met wat mods overleg gehad en we vonden dat we de rankverdeling wat moesten aanpassing i.v.m. de stijging van het combat lvl. De ranks worden als volgt:

2 bananen: 125 t/m 128
3 bananen: 129 t/m 132
Bronzen ster: 133 t/m 136
Zilveren ster: 137/138

Hopelijk is iedereen hier tevreden mee en accepteert iedereen de rankverandering.

~Alex
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Jim

Tb Jim


Aantal berichten : 328
Leeftijd : 27

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 7:30

Dat vind ik een mooie indeling voor de ranks. well done TB team =D
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 7:31

een goede nieuwe indeling
blij dat ik me ster kan houden (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 7:31

mooie verdeling! ik behoud gewoon mijn zilveren sterretje Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Corporeal




Aantal berichten : 6

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 7:34

Ik vind persoonlijk dat je ranks moet verdienen, volgens cb is slecht idee. Hierdoor kan machtsmisbruik voorkomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Jim

Tb Jim


Aantal berichten : 328
Leeftijd : 27

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 7:34

hoezo machtsmisbruik? de ranks voegen niks toe.
De mods zijn de enige die kunnen kicken en beslissingen kunnen maken.
Ik zie je punt niet echt Corp
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 9:15

Corporeal schreef:
Ik vind persoonlijk dat je ranks moet verdienen, volgens cb is slecht idee. Hierdoor kan machtsmisbruik voorkomen...
Als je ranks wilt instellen op hoe lang men al in de cc zit, dan komt daar alleen maar miserie van. Dan moet je het weer gaan bijhouden wie hoe lang al in de cc zit enzo en regelmatig controleren, dat is gewoon te veel werk.
Zoals Alex het nu voorstelt vind ik het zeer goed. Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Edvin




Aantal berichten : 36

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 11:04

Eindelijk wordt Toughboys maar een clan dat 130+ is man ;p Dat is nog eens pro op naar de 137+ clan Blij Succes maar het is wel nice gemaakt Alex.

Succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 28

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 11:07

Bedankt voor de positieve reacties! En wat Jeroen zegt Corporeal, fijn dat de meeste het wel met me eens zijn. Ook jij Edvin bedankt, als je tijd hebt zou ik het leuk vinden als je mijn plaatje naar 125+ Combat kan veranderen, maar als je het niet wilt of geen tijd hebt is dat ook prima hoor! Nogmaals iedereen bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edvin




Aantal berichten : 36

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimevr 3 feb - 11:54

Extreme Salt schreef:
Bedankt voor de positieve reacties! En wat Jeroen zegt Corporeal, fijn dat de meeste het wel met me eens zijn. Ook jij Edvin bedankt, als je tijd hebt zou ik het leuk vinden als je mijn plaatje naar 125+ Combat kan veranderen, maar als je het niet wilt of geen tijd hebt is dat ook prima hoor! Nogmaals iedereen bedankt!

125+ Kan ik wel maken.. ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Remi

Tb Remi


Aantal berichten : 277
Leeftijd : 27

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimeza 4 feb - 20:18

Idd ik vind het goeie verdeling kwa ranks gezien, zo blijft het haalbaar en is 't leuk om te halen! Well done! ~ Verandering rankverdeling! ~ 590703 Gl met hogere ranks halen allemaal Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelmergu

Jelmergu


Aantal berichten : 176
Leeftijd : 30

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimema 6 feb - 7:23

Wat ga je eigenlijk doen met 1 banaan?
daarnaast leuke verdeling(nogsteeds jammer dat het verhoogd word)
Terug naar boven Ga naar beneden
coolcatelfje




Aantal berichten : 23
Leeftijd : 27

~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitimewo 27 jun - 23:20

mooi gedaan ~ Verandering rankverdeling! ~ 188793
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~ Verandering rankverdeling! ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Verandering rankverdeling! ~   ~ Verandering rankverdeling! ~ I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Verandering rankverdeling! ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Toughboys cc :: Clan :: Clan info-
Ga naar: