Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toughboys cc


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het Verbeter Topic.

Ga naar beneden 
+11
tb zeus
eternalb0w
pvm riickk
b franse
Tb Remi
Jelmergu
elna500
Tb Gijs
Japeroen386
Extreme Salt
Daniel
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimewo 5 okt - 4:57

Welkom op het verbeter topic.

Wij maken dit topic aan om jullie mening te horen over toughboys.

Wij als moderatoren leiden een clan, maar om de mening van de leden te horen is ook heel belangrijk.
want jij zit ook in de clan!

Dus daarom dit topic, jullie mogen hier alle feedback, commentaar, tips, opmerkingen kwijt.

We zouden het het leukst vinden als jullie zo eerlijk mogelijk reageren,
want dan kunnen wij er van leren en wat we kunnen aanpassen.

Je kan hier posten wat je wilt zeggen!




Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimewo 5 okt - 5:04

Een goed topic, ik ben wel benieuwd wat de leden te zeggen hebben, want samen maken we de clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimewo 5 okt - 6:41

Goed topic, inderdaad, maar post het in het juiste deel a.u.b. Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimewo 5 okt - 7:24

bedankt voor het verplaatsen jeroen Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimedo 6 okt - 9:13

Ik heb een verbeterpuntje voor degenen voor wie dit geldt: Wees niet te inactief in de cc!
Dus niet uren afk, botten. Dat maakt het een stuk leuker Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
elna500
Forummoderator
elna500


Aantal berichten : 479

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimedo 6 okt - 11:30

hey leuke topic hoop dat veel mensen hem gebruiken weer een + punt om beter te worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimevr 7 okt - 6:02

Tb Gijs schreef:
Ik heb een verbeterpuntje voor degenen voor wie dit geldt: Wees niet te inactief in de cc!
Dus niet uren afk, botten. Dat maakt het een stuk leuker Het Verbeter Topic. 590703

dit x100, het kan niet dat het "altijd een feest is als Maarten online komt"
gwn praten mensen, zo moeilijk is dat niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimevr 7 okt - 7:46

Totaal mee eens @ Gijs. Het in-actief zijn, niet praten, botten, weet ik veel wat je doet is gewoon vreselijk irritant. Een clan chat vorm je samen, je praat dus ook samen anders is er geen sfeer en is er dus niks aan. Ik wil dat Tb weer een gezellige clan wordt en dat dus elk lid wel is praat, ik snap als je druk een Boss, of Dungeoneering of iets anders aan het doen bent dat je niet goed kan praten maar dan is er nog geen reden voor om nooit te praten. Dit geldt overigens lang niet voor elk lid, er zijn ook zekers leden die veel en actief praten en die meteen een leuke begroeting geven als ik online kom al wordt het steeds minder.

Over de botters, er zijn wel wat mensen die ik verdenk van botten (en sommige bijna zeker weet). Ik spreek ze hier nog wel over aan en dan ga ik wel even kijken met die persoon hoe we het op gaan lossen. Trouwens over dat ''weinig praten'' Remco: Jij zei wel is dat je vriend (gerwin, aka: Freak rage2) niet echt een prater is irl, dat ben ik ook niet al vind ik dat geen excuus om niks te typen, je moet toch wat contact hebben in de cc ik zie het nut er niet van in om in een clan chat te zitten als je er toch nooit wat mee doet.

Ik & Daniel hebben de clan lijst laatst even goed doorgenomen en we hebben even gekeken naar welke leden wij als ''in-actief'' beschouwen. Als in-actief zie ik mensen die of bijna / nooit online komen & mensen die nooit naar events meegaan en bijna niks zeggen. Daniel & ik kwamen tot de conclusie dat zeker 15 mensen in-actief zijn. Ik kan dit lijstje nog wel een keer doorsturen, en dan met elke reden (van elke persoon) erachter. Dit doe ik in het Mod-only gedeelte natuurlijk.

Maar toch vind ik dat er iets aangedaan moet worden. Ik vind dat je gewoon niet in een clan moet zitten als je geen inbreng in de cc hebt. Je zit in een clan om leuk contact met elkaar te hebben. Trouwens nog iets over het ''in-actief'' ik zie mensen die weinig online zijn niet meteen als in-actief. Ik vind het vooral belangrijk als de mensen (die dus wat minder on zijn) praten als ze wel online zijn. Ook zou ik het leuk vinden als hun af en toe is meegenieten van een evenement. Mensen die echt bijna / zelden inloggen zie ik uiteraard wel als in-actief (Maarten bijvoorbeeld, no offence maar dat kan ik niet als lid beschouwen) Je bent een vreselijk aardig persoon, maar hoe zelden je inlogt noem ik geen lid, dit is ook de reden dat je uit de clan bent verwijderd. Je bent uiteraard welkom als guest, en als je weer actiever zou worden ben je ook natuurlijk welkom als vast lid.

Bedankt voor het lezen van mijn boodschap, hopelijk snappen jullie een beetje waar ik naar wil werken, en dat Tb weer een beetje actiever wordt. Ik vind het ook sneu voor Daniel & Gijs, die zoveel tijd in de clan evenementen steken, en dat er dan maar 5 mensen komen dat kan toch niet!

~ Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelmergu

Jelmergu


Aantal berichten : 176
Leeftijd : 30

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimevr 7 okt - 8:14

Alex zij:(ik weet niet hoe het multi-quote werkt)
'Bedankt voor het lezen van mijn boodschap, hopelijk snappen jullie een beetje waar ik naar wil werken, en dat Tb weer een beetje actiever wordt. Ik vind het ook sneu voor Daniel & Gijs, die zoveel tijd in de clan evenementen steken, en dat er dan maar 5 mensen komen dat kan toch niet!'

Het is natuurlijk niet helemaal handig om een groot event te organiseren, maar heb je wel eens gekeken naar welke reqs je stelt om mee te doen aan een event. Een sum van 80 hier een overloadje daar. Ik gebruik zelf eigenlijk nooit pots dus heb ook niet echt een herb lvl van veel te hoog nodig en met een terrorbirdje kan ik ook al genoeg. Misschien moet je de req dus iets lager maken bij een aantal events. Nou nu moet ik maar gouw weer terug naar me farm round

Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimevr 7 okt - 8:50

Jelmergu schreef:
Alex zij:(ik weet niet hoe het multi-quote werkt)
'Bedankt voor het lezen van mijn boodschap, hopelijk snappen jullie een beetje waar ik naar wil werken, en dat Tb weer een beetje actiever wordt. Ik vind het ook sneu voor Daniel & Gijs, die zoveel tijd in de clan evenementen steken, en dat er dan maar 5 mensen komen dat kan toch niet!'

Het is natuurlijk niet helemaal handig om een groot event te organiseren, maar heb je wel eens gekeken naar welke reqs je stelt om mee te doen aan een event. Een sum van 80 hier een overloadje daar. Ik gebruik zelf eigenlijk nooit pots dus heb ook niet echt een herb lvl van veel te hoog nodig en met een terrorbirdje kan ik ook al genoeg. Misschien moet je de req dus iets lager maken bij een aantal events. Nou nu moet ik maar gouw weer terug naar me farm round


De reqs voor het event zijn helemaal niet hoog, als enige 120+ combat maar dat heb je ook nodig voor de clan, iedereen die in de clan zit, met rank, kan mee met de events, maar veel gaan niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimezo 9 okt - 8:33

Wauw. Mijn complimenten. Alleen al hoe je zo'n tekst kunt schrijven om dit te zeggen: PRAAT WAT MEER.
Nja, natuurlijk kan ik weer niet anders dan 100% eens zijn met wat hier staat. Die Runehead lijst wil ik er ook echt doorkrijgen, dat zal het wat makkelijker maken om de clan te besturen denk ik, ook qua inactieve mensen en zo. Alleen zijn daar nog wat probleempjes mee die natuurlijk hopelijk zo snel mogelijk opgelost zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
elna500
Forummoderator
elna500


Aantal berichten : 479

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimezo 9 okt - 9:30

met het praten ben ik het mee eens maar vindt dat het al iets beter wordt in de cc mensen praten meer dat van mijn vriend klopt heb hem gezegt en hoorde dat jij alex ook gezegt had dat hij meer moest praten dat doet hij nu ook al zag ik vandaag maar zet de lijst anders bij de mod dan kunnen we er met ons allen wat aan doen



maar vraagje wat is de runehead lijst dan eigenlik ?



en de rec valt wel mee overal is gewoon lv 120 en de rec die nodig zijn om er te komen voor nex vindt ik ander geval daar mogen wel rec voor zijn vindt het juist wel een stimulatie om mee te gaan en daar voor te trainen zodat we met een goed team er heen kunnen



tevens is mij wel op gevallen dat het schelden ook een stuk minder is geworden das wel beter denk dat komt omdat de rotte appeles uit de cc zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimezo 9 okt - 11:34

FF een vraagje he

Werken bots het best om 8 uur s'avonds ofzo dat niemand meegaat naar events?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimezo 9 okt - 11:35

en @ remco: echt mee eens, alleen nu nog recruiten @ ltf en we krijgen weer nieuwe pro's erbij Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelmergu

Jelmergu


Aantal berichten : 176
Leeftijd : 30

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimezo 9 okt - 19:10

Er was altijd een peng event waar is dat eigenlijk gebleven? er kwamen altijd wel leden opaf. teveel werk ofso? zoja dan wil ik het wel op me nemen op de woensdag
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimema 10 okt - 2:48

@ Remco: Ik probeer als leden niet veel praten ze toch aan het praten te krijgen. Daarom sprak ik jou vriend even aan. Ik heb de lijst ook even neer gezet in het Mod-only gedeelte.

De ''Runehead lijst'' is een lijst waarop je alle leden kan zien ook op combat, zo heb je een makkelijk overzicht over alle leden. Ik & Jeroen zijn er naar aan het kijken.

De requirements voor de evenementen zijn wat mij betreft echt minimaal, enkel 120+ Combat is nodig voor alle evenementen (buiten Nex) dus ik vind dat daar niet over geklaagt hoeft te worden. Bij Nex moet je wel requirements hebben want anders gaat het helemaal fout, het stimuleren om te trainen voor Nex lijkt me juist wel leuk (zoals je al zei Remco).

Ik moet ook zeggen dat het schelden en ruzies flink gedaald is, en eigenlijk nooit meer voorkomt. Ik ben daar wel trots op en vanaf nu nemen we leden alleen aan als ze ook met respect met andere leden kunnen omgaan. Kwa ruzies en de band met de clan zit het wel goed, we hebben nu een klein groepje mensen (de actieve zie ik hieronder) die goed met elkaar en leuk met elkaar kunnen omgaan, het doel is uiteraard om deze groep te vergroten.

@ Gijs: Jammer dat de botters er nog steeds zijn, maar zoals je weet is botten in Tb verboden en er volgt ook een kick dus daar gaan we nog naar kijken. Met het recruiten op Ltf komt het ook wel goed.

@ Jelmer: Het peng evenement hebben we niet meer gedaan omdat de afgelopen paar events er weinig tot geen leden kwamen opdagen. Mensen hadden er nooit zo'n zin in en deden de penguins liever alleen, ik vind dat het dan ook niet nodig is om een event te organiseren als er toch niemand komt opdagen.

~ Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
elna500
Forummoderator
elna500


Aantal berichten : 479

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimema 10 okt - 3:18

heb nog 1 ding doen we nog wat met het citadel of niet ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimema 10 okt - 4:55

@ Remco: Veel mensen vinden de Clan Citadel niet veel voorstellen, ik persoonlijk ook niet. Er is weinig tot amper vraag na en je kan er niet echt iets mee. Ik vind het persoonlijk dus zelf ook niet nodig om iets aan de Clan Citadel te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
elna500
Forummoderator
elna500


Aantal berichten : 479

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimema 10 okt - 5:04

was gewoon een vraag even kijken of we er nog wat aan doen vond die extra xp ringen wel leuk die je kreeg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimema 10 okt - 6:22

ik zou ook wel gewoon aan citadel willen werken:) die ringen waren inderdaad altijd een leuke meevaller Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimema 10 okt - 23:56

we kunnen eventueel wel aan de citadel gaan beginnen, maar dan is het ook belangrijk dat iedereen het wekelijks doet, en dat genoeg mensen het doen, anders gaat het toch nooit werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimedi 11 okt - 6:07

Citadel heeft geen nut, dus ik zie niet in waarom we het zouden moeten onderhouden? Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimedi 11 okt - 6:40

Japeroen386 schreef:
Citadel heeft geen nut, dus ik zie niet in waarom we het zouden moeten onderhouden? Haha

daar heb je gelijk. maar als mensen het echt willen.
maar eigenlijk zijn wij ook een pvm clan en geen citadel clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelmergu

Jelmergu


Aantal berichten : 176
Leeftijd : 30

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimewo 12 okt - 5:08

naja ik zou best aan citadel willen werken, zeker nu ik nog geen 110 cb heb en toch niet mee mag met events. maar helaas kun je als guest niet in citadel van tb:(
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Remi

Tb Remi


Aantal berichten : 277
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Ja ben ik het ook mee eens :D idk hoelang dit er eigenlijk al staat lol maja care ;)   Het Verbeter Topic. I_icon_minitimevr 28 okt - 3:48

Extreme Salt schreef:
Totaal mee eens @ Gijs. Het in-actief zijn, niet praten, botten, weet ik veel wat je doet is gewoon vreselijk irritant. Een clan chat vorm je samen, je praat dus ook samen anders is er geen sfeer en is er dus niks aan. Ik wil dat Tb weer een gezellige clan wordt en dat dus elk lid wel is praat, ik snap als je druk een Boss, of Dungeoneering of iets anders aan het doen bent dat je niet goed kan praten maar dan is er nog geen reden voor om nooit te praten. Dit geldt overigens lang niet voor elk lid, er zijn ook zekers leden die veel en actief praten en die meteen een leuke begroeting geven als ik online kom al wordt het steeds minder.

Over de botters, er zijn wel wat mensen die ik verdenk van botten (en sommige bijna zeker weet). Ik spreek ze hier nog wel over aan en dan ga ik wel even kijken met die persoon hoe we het op gaan lossen. Trouwens over dat ''weinig praten'' Remco: Jij zei wel is dat je vriend (gerwin, aka: Freak rage2) niet echt een prater is irl, dat ben ik ook niet al vind ik dat geen excuus om niks te typen, je moet toch wat contact hebben in de cc ik zie het nut er niet van in om in een clan chat te zitten als je er toch nooit wat mee doet.

Ik & Daniel hebben de clan lijst laatst even goed doorgenomen en we hebben even gekeken naar welke leden wij als ''in-actief'' beschouwen. Als in-actief zie ik mensen die of bijna / nooit online komen & mensen die nooit naar events meegaan en bijna niks zeggen. Daniel & ik kwamen tot de conclusie dat zeker 15 mensen in-actief zijn. Ik kan dit lijstje nog wel een keer doorsturen, en dan met elke reden (van elke persoon) erachter. Dit doe ik in het Mod-only gedeelte natuurlijk.

Maar toch vind ik dat er iets aangedaan moet worden. Ik vind dat je gewoon niet in een clan moet zitten als je geen inbreng in de cc hebt. Je zit in een clan om leuk contact met elkaar te hebben. Trouwens nog iets over het ''in-actief'' ik zie mensen die weinig online zijn niet meteen als in-actief. Ik vind het vooral belangrijk als de mensen (die dus wat minder on zijn) praten als ze wel online zijn. Ook zou ik het leuk vinden als hun af en toe is meegenieten van een evenement. Mensen die echt bijna / zelden inloggen zie ik uiteraard wel als in-actief (Maarten bijvoorbeeld, no offence maar dat kan ik niet als lid beschouwen) Je bent een vreselijk aardig persoon, maar hoe zelden je inlogt noem ik geen lid, dit is ook de reden dat je uit de clan bent verwijderd. Je bent uiteraard welkom als guest, en als je weer actiever zou worden ben je ook natuurlijk welkom als vast lid.

Bedankt voor het lezen van mijn boodschap, hopelijk snappen jullie een beetje waar ik naar wil werken, en dat Tb weer een beetje actiever wordt. Ik vind het ook sneu voor Daniel & Gijs, die zoveel tijd in de clan evenementen steken, en dat er dan maar 5 mensen komen dat kan toch niet!

~ Alex.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Verbeter Topic. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Verbeter Topic.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Toughboys cc :: Clan :: Clan info-
Ga naar: