Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Beste leden van Toughboys en anderen,

Vanaf vrijdag 2 maart wordt een ander forum gebruikt. Het nieuwe forum kan je hier vinden:

http://w11.zetaboards.com/ToughBoys/index/

De belangrijkste topics zijn overgeplaatst. Het oude forum met alle data die er op staat, blijft wel nog toegankelijk, maar zal niet meer gebruikt worden! Als je bv. een Buit-topic had, zal je op het nieuwe forum een nieuw topic moeten aanmaken, maar je pics op het oude forum kan je natuurlijk wel nog altijd terug vinden.
Op het nieuwe forum moet je ook een nieuw account aanmaken. Als je dezelfde naam neemt als op het oude forum, kunnen we je postcount overplaatsen. Vergeet ook zeker niet je profiel aan te vullen.
Verder willen we I Stake Rofl bedanken die bijna het hele forum heeft opgezet.
Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je altijd terecht bij Jeroen ('J eroen' op RS, 'Japeroen386' op beide forums).
Dan rest ons niets anders dan jullie veel plezier te wensen op het nieuwe forum. Blij

Met vriendelijke groeten,
~ Het Tb moderator team
Toughboys cc
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toughboys cc


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het Verbeter Topic.

Ga naar beneden 
+11
tb zeus
eternalb0w
pvm riickk
b franse
Tb Remi
Jelmergu
elna500
Tb Gijs
Japeroen386
Extreme Salt
Daniel
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 2 dec - 1:16

misschien een beetje stom maar ik heb het nog nergens zien staan...

leechen zou in de regels moeten staan dat het verboden is want als niemand ooit leech'd gaan de kills sneller mensen gebruiken minder food

toch vind ik dat soms een uitzondering mogelijk is zoals je zit in de laaste fase van nex ze is bijna dood en je ovl run uit dan is het natuurlijk niet nodig om weer te ovlen

voor derest van de events vind ik dat je altijd potted moet zijn ( mijn mening) of dat met supers extremes of ovl is maakt voor mij niet uit alleen natuurlijk niet als je extremes kan maken en je gaat supers gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 2 dec - 1:19

Uiteraard helemaal mee eens, we zullen het even adden in de evenementen regels.
Terug naar boven Ga naar beneden
pvm riickk




Aantal berichten : 155
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 2 dec - 8:15

ik ben blij dat ik uit men oude clan ben en hier terecht ben dit is super leuke clan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 2 dec - 10:45

geweldig om te horen Heel blij

(ps je doelen staan bij je rs naam haha, ff editen Knipoog )
Terug naar boven Ga naar beneden
pvm riickk




Aantal berichten : 155
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 2 dec - 12:27

Tb Gijs schreef:
geweldig om te horen Het Verbeter Topic. - Pagina 2 590703

(ps je doelen staan bij je rs naam haha, ff editen Het Verbeter Topic. - Pagina 2 923885 )



ja lol zie het krijg het niet goed Verward
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedi 6 dec - 4:34

ik vind het leuk om in TB te zitten,goeie staff en een zeer goeie/leuke leider genaamd ALEX

Heel blij

pro alex!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tb Gijs
Forummoderator
Tb Gijs


Aantal berichten : 730
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedi 6 dec - 7:54

zo dat het ff duidelijk is hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimewo 7 dec - 1:56

Ik heb het even voor je aangepast, Danny. Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimewo 7 dec - 2:09

Thanks Danny, dat waardeer ik zeer ^_^ @Jeroen: je hebt het volgensmij niet helemaal goed aangepast Foei
Terug naar boven Ga naar beneden
Jelmergu

Jelmergu


Aantal berichten : 176
Leeftijd : 30

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimewo 7 dec - 7:52

Danny97: Goals;<br><br>full arma<br>95/99 range<br>96/99mage<br>82/95pray<br>eek/ccb/rigour/cls/maul<br>

Het is geen HTML code om in te voeren
in onderschrift werken normale Enters ook wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimewo 7 dec - 10:37

Ik kopieerde gwn het tekstje dat onder z'n ava stond, maar goed. Haha Ff opnieuw aanpassen dan maar. Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedo 15 dec - 1:16

eigelijk valt dit onder de regel dat we goed met elkaar omgaan maar ik vind dat dit extra aan gegeven moet worden

hack,lure en scammen binnen de clan zou naar mijn mening gelijk een ban moeten opleveren buiten om de clan zou je naar mijn mening mogen doen wat je wilt.

ook vind ik dat we af moeten spreken dat als iemand dood gaat (bijvoorbeeld bij nex) en niet terug kan komen in het uur, ALLEEN mensen zijn graf mogen looten die een sleuteltje hebben in de clan chat ( evenementen organisatoren vind ik dat hier ook onder vallen) dit wordt natuurlijk terug gegeven aan de eigenaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedo 15 dec - 2:14

b franse schreef:
eigelijk valt dit onder de regel dat we goed met elkaar omgaan maar ik vind dat dit extra aan gegeven moet worden

hack,lure en scammen binnen de clan zou naar mijn mening gelijk een ban moeten opleveren buiten om de clan zou je naar mijn mening mogen doen wat je wilt.

ook vind ik dat we af moeten spreken dat als iemand dood gaat (bijvoorbeeld bij nex) en niet terug kan komen in het uur, ALLEEN mensen zijn graf mogen looten die een sleuteltje hebben in de clan chat ( evenementen organisatoren vind ik dat hier ook onder vallen) dit wordt natuurlijk terug gegeven aan de eigenaar

Ik ben het hier helemaal mee eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedo 15 dec - 3:09

+1 voor bart
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedo 15 dec - 3:15

jippie!
Terug naar boven Ga naar beneden
eternalb0w

eternalb0w


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedo 15 dec - 5:17

ik deed laatst een rank aanvraag, toen werd mij verteld dat dat topic outdated was.... waarom bestaat het dan uberhaupt nog :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedo 15 dec - 5:24

eternalb0w schreef:
ik deed laatst een rank aanvraag, toen werd mij verteld dat dat topic outdated was.... waarom bestaat het dan uberhaupt nog :s

Je hebt gelijk ik heb gelijk het hele forumdeel verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Extreme Salt

Extreme Salt


Aantal berichten : 1982
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimedo 15 dec - 5:49

We hebben nu 1 andere regeling, bedankt voor het zeggen alberdinus, hij is verwijderd, thanks daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
eternalb0w

eternalb0w


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 16 dec - 3:52

altijd blij te kunnen helpen :p, btw citadel hoeft niet door iedereen gedaan te worden, as er 2-3 mensen zijn die het wekelijks doen ga je al (traag) vooruit, en uit mijn ervaring met andere cc's en hun citadels zijn er vaak wel meer mensen die mee willen doen (vaak voor de ubernice xp) en vanaf tier 6 wordt het ook nog chille wekeliks summ xp (100k+)
Terug naar boven Ga naar beneden
eternalb0w

eternalb0w


Aantal berichten : 114
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 16 dec - 3:55

en btw, vanaf week 2-3 is het ook al chille mining xp (dikke 50-100k, hengt van je level af)
Terug naar boven Ga naar beneden
Japeroen386
Forummoderator
Japeroen386


Aantal berichten : 1079
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 16 dec - 4:54

Wist niet dat het veel xp kon opleveren. Verrast In dat geval zie ik er wel iets in om opnieuw een citadel te maken (we hebben geen atm... Stil)!
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel
Event Leader
Event Leader
Daniel


Aantal berichten : 785
Leeftijd : 27

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimevr 16 dec - 11:00

Ja als het veel zp geeft wil ik het ook wel Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimeza 17 dec - 1:26

Ik wil ook zeker meehelpen aan een citadel!
Terug naar boven Ga naar beneden
tb zeus

tb zeus


Aantal berichten : 103
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimeza 17 dec - 2:40

Wil ook wel graag helpen maar dan moet ik eens uitzoeken hoe het werkt
Terug naar boven Ga naar beneden
b franse

b franse


Aantal berichten : 281
Leeftijd : 28

Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitimeza 17 dec - 3:29

citadel zal ik niet aan gaan werken sorry :x

Hoeft ook niet Heel blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Verbeter Topic. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Verbeter Topic.   Het Verbeter Topic. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Verbeter Topic.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Toughboys cc :: Clan :: Clan info-
Ga naar: